.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار مرکز استان خبر داد:
اتمام پروژه های بر زمین مانده با هم افزایی و همدلی انجام خواهد شد
شمال نیوز : محمد علی نوبخت گفت : حضور ما در منطقه دال بر این نیست که زحمات دستگاه یا اشخاصی زیر سوال برود، بنای ما این است با کار جمعی و استفاده از ظرفیت و تمامی پتانسیل ها این دست پروژه ها به بهره برداری برسد.
اتمام پروژه های بر زمین مانده با هم افزایی و همدلی انجام خواهد شد

شمال نیوز : فرماندار ساری گفت : اتمام پروژه های بر زمین مانده با هم افزایی و همدلی همراه با صداقتِ در میدانِ عمل انجام خواهد شد. 

 

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نوبخت ضمن تقدیر از باقری رییس اداره راهداری شهرستان ساری، واوسری ناظر پروژه، مجموعه کارکنان اداره کل راهداری استان، پیمانکار، حوزه همکاران معاونت عمرانی فرمانداری مرکز استان، بخشدار و تشکر ویژه از دهیار، شورا و اهالی و خانواده معظم شهدا روستای اروست که از بدو ورود در روز گذشته در محل احداث پل محبت بی منت خود را روا داشتند افزود : روند حضور ما در منطقه بصورت هفتگی بوده است و با توجه دستور مقام معظم رهبری و مصوبه سفر استاندار محترم در بخش چهاردانگه بنا داریم هرچه زودتر این پل به بهره برداری و در دسترس عموم قرار بگیرد. 

 

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه اتمام پروژه های بر زمین مانده با هم افزایی و همدلی همراه با صداقتِ در میدانِ عمل انجام خواهد شد افزود: حضور ما در منطقه دال بر این نیست که زحمات دستگاه یا اشخاصی زیر سوال برود، بنای ما این است با کار جمعی و استفاده از ظرفیت و تمامی پتانسیل ها این دست پروژه ها به بهره برداری برسد. 

 

محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه با شناسنامه دار کردن تمامی پروژه های نیمه کاره در شهرستان ساری با برنامه ریزی مدون و الویت بندی بنای تعیین تکلیف نهایی آنها را داریم افزود: از آنجا که بعنوان فرماندار نظارت عالیه بر روند انجام پروره ها داریم، در خصوص احداث پل دسترسی روستای اروست نیز در دو سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مبلغ ۳/۵ میلیارد تومان پیش‌بینی کردیم تا دستور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفطه الله تعالی) هرچه سریع تر انجام شود. 

 

وی در پایان ادامه اظهار کرد: هم اکنون عرشه و تیر ها در محل احداث پل پیاده سازی شده و با بتن ریزی نهایی و استقرار نهایی عرشه ها عملیات اجرایی پل تکمیل خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.772 seconds.